Kolem požadavků se točí vše v Medevio
Ikony požadavku - nově jsou všechny ikony dostupné ve všech barevných variantách.
Datum požadavku - dle data požadavku řadíme frontu čekajících požadavků. Nově umožňujeme toto datum změnit a požadavek si tak ve fortně zařadit na později (např. pokud čekáte na výsledky nějakého vyšetření). Nastavíte ho na detailu požadavku v prostředním panelu.
1. Požadavky od pacientů
2. Nastavení požadavků
3. Přidání nového požadavku
4. Skupiny požadavků
5. Požadavek z pohledu lékaře a jeho vyřízení
6. Anatomie požadavku
7. Historie požadavků
8. Vyhledávání a filtrování v požadavcích
Nastavení požadavků se nachází na hlavní liště ⚙️ Nastavení.
V tomto nastavení můžete:
Po kliknutí na konkrétní požadavek se vám otevře okno s rozšířeným nastavením:
Název požadavku - zvolte název požadavku, který uvidí pacienti
Popis požadavku - tento text se zobrazí pacientům ve vaší nabídce pod názvem požadavku
Ikona - NOVINKA nově jsou všechny ikony dostupné ve všech barevných variantách
Skupina
Pacientský dotazník
Příloha u požadavku = zvolte, zda pacienti budou moci přidat k požadavku nějakou přílohu (soubor, obrázek)
Políčko pro poznámku = pokud chcete navíc přidat políčko pro poznámku, aby pacienti mohli cokoliv připsat
Viditelnost = zvolte, kdo daný požadavek uvidí (všichni/jen prémioví pacienti/jen vy), více zde
Pacienti tak budou vědět, kolik je daný požadavek bude v ordinaci stát. Nebo si rovnou můžete zapnout funkci online plateb a vyhnete se tak administrativě v ordinaci, více zde.
Nastavte si, do jaké skupiny se vám bude příchozí požadavek řadit podle priority (v Čekajících požadavcích). Je to jen zobrazení pro vás, pacient si prioritu nevybírá:
Aby se tohle nastavení projevilo a fungovalo, musíte mít vytvořené kalendářové bloky v Kalendáři (hlavní lišta — Kalendář — Nastavení termínů). Nápověda ke kalendáři zde.
Rezervace:
NOVINKA Upozornění pro pacienty
Můžete si nastavit, jestli budou pacientům chodit upomínací zprávy před objednaným termínem, a pokud ano, kolik dní předem. Nyní si také můžete nastavit “Poznámku od lékaře”, tedy text s vaší zprávou, který se připojí k upomínce.
Délka rezervace
Výchozí nastavení kolik minut bude daný požadavek zabírat v kalendáři. Toto nastavení můžete kdykoliv změnit přímo Kalendáři — Nastavení termínů.
Videohovor
Zaklikněte, pokud chcete, aby se jednalo o videohovor (namísto osobní návštěvy).
Text požadavku
Pacientům se zobrazuje na začátku dotazníku při zadávání požadavku. Můžete ho využít např. pro instrukce nebo doplňující informace při zadávání. Lze nastavovat ve více jazykových variantách a používat markdown = pomocí jednoduchých formátovacích značek vyznačit v textu nadpisy a seznamy, doplnit odkazy atd.
Takto přidáte například odkaz na váš web:
Pozor: Vkládáte-li odkaz, je potřeba aby obsahoval https:// nebo http://.
Informace po odeslání
Tento text se pacientům zobrazuje spolu s ostatními informacemi na obrazovce po odeslání požadavku a je součástí e-mailu při vytvoření události. Může obsahovat informace jako např. co si vzít s sebou na vyšetření apod. Lze nastavovat ve více jazykových variantách a používat markdown.
Při nastavování vlastního textu vidíte v modrém poli náhled, jak to uvidí vaši pacienti. Můžete si také vytvořit tlačítko s odkazem, např. na vaše webové stránky.
Poznámka v upozornění před událostí
Tento text se zobrazuje jako součást upozornění před událostí (odesílané jako SMS, e-mail nebo notifikace). Odesílání upozornění můžete nastavit na záložce "Objednávání". Text může mít maximálně 160 znaků, můžete nastavovat více jazykových variantách.
Kliknout také můžete na tři tečky ••• nahoře vpravo, tam je skrytá další nabídka:
Pokud přidáváte nový požadavek, máte možnost měnit některá nastavení. Klikněte na "Přidat typ požadavku", do vyhledávacího políčka vepište, jaký požadavek hledáte a vyberte si z nabídky.
— Přidat bez úprav
— Přidat a upravit
Když kliknete na Přidat a upravit, ukáží se vám další možnosti rozdělené do kategorií vysvětlených výše.
Typy požadavků se mohou pro lepší přehlednost slučovat do skupin, např. skupina Potvrzení, žádanky, výpisy či Očkování. Organizaci požadavků do skupin nastavíte v ⚙️ Nastavení, v záložce Požadavky.
ℹ️ Pokud vám v nabídce nějaká skupina chybí, prosím, napište nám na podpora@medevio.cz a my vám ji vytvoříme.
Pokud chcete do skupiny přidat požadavky, stačí kliknout na tlačítko Přidat typ požadavku.
Vyberte si požadavek a v kolonce Vyberte prosím skupinu ho zařaďte do požadované skupiny. Můžete upravit i další parametry, viz výše.
Pro přesunutí existujícího požadavku do nebo ze skupiny je nejprve potřeba skupinu rozbalit pomocí tlačítka Rozbalit skupinu. Následně vybraný požadavek chytnete myší a přesunete ho do nebo ze skupiny.
Pokud chcete požadavek úplně smazat, klikněte na něj a vyberte možnost "Skrýt typ požadavku".
Skupiny požadavků zpřehledňují pro pacienty nabídku vaší kliniky, ale zároveň vám nechávají volnost v nastavení jednotlivých požadavků ve skupině. Např. u očkování tak můžete mít v nabídce 10 různých typů, ale pacient vidí všechny pod položkou Očkování. Po výběru tohoto požadavku pak vidí jednotlivé vakcíny.
Očkování v Medevio bylo řešeno pomocí jednoho požadavku Očkování, kde si pacient volil vakcínu. Nově je očkování řešeno formou skupiny požadavků.
Můžete si tak např. nastavit, že očkování proti chřipce budete řešit v jiné termíny než proti klíšťové encefalitidě. A za jinou cenu. Nabídku lze také měnit sezóně.
Pokud je k dispozici více vakcín u jednoho typu požadavku za různé ceny, stačí daný požadavek duplikovat a změnit jeho název a cenu, například:
V Medevio existuje celá řada požadavků na očkování, např: Vzteklina, Břišní tyfus, Meningokoková onemocnění, HPV, Cholera, Japonská encefalitida, Plané neštovice, Pásový opar (herpes zoster), Rakovina děložního čípku, Spalničky, zarděnky, příušnice, Tetanus a Černý kašel. Pokud vám nějaké očkování chybí, napište nám prosím na podpora@medevio.cz.
Jakmile požadavek označíte za vyřízený, zmizí vám z přehledu Čekajících požadavků. Poté je vždy k dohledání např. na stránce Vyřízené požadavky. V Medeviu jsou všechna data kdykoli zpětně k dohledání.
Co když pacient napíše v chatu u již vyřízeného požadavku? Požadavek se automaticky vrátí do nevyřízených (čekajících), takže zprávu od pacienta nepřehlédnete.
Můžu požadavek vytvořit za pacienta? Ano. To se hodí, pokud např. pacient volá – lepíkům podle nás odzvonilo a vše je lepší mít přehledně na jednom místě. Nový požadavek za pacienta přidáte tlačítkem „+“ Podrobnosti v dotazníku můžete, ale nemusíte vyplňovat.
Zobrazuje informace o pacientovi.
Samotný obsah požadavku.
Slouží ke komunikaci s pacientem přes chat. Naleznete zde:
Požadavky se řadí dle data vytvoření.
V pravém horním rohu je tlačítko na vytvoření nového požadavku.
– Ikona požadavku (1)
– V případě, že je požadavek vyřízený je označený zelenou fajfkou
– doplňující informace:(2)
– Výpis štítků požadavku (3)
– Ikona chatu (4)
Vyhledávání a filtrování v požadavcích
– Hledání a filtrování požadavků lze kombinovat.
– Jednotlivé parametry hledání a filtrování se zobrazují jako štítky a lze je jednotlivě odebírat.
Hledat lze dle:
Filtrovat lze dle: