Není to chat
Pacienti jasně vidí, že reagujete jen v ordinační době, takže se nemusíte bát, že pacient bude vyžadovat okamžitou odpověď. Obzvláště, pokud máte nastavenou ordinační dobu.
SMS či zpráva do aplikace
- Pokud má pacient nainstalovanou mobilní aplikaci a je v ní přihlášen, zpráva dorazí jako notifikace na telefon.
- Pokud pacient aplikaci nemá, zpráva odejde jako běžná SMSka.
Doporučujeme pacienty navádět, aby si vždy, pokud je to možné, aplikaci nainstalovali. Zprávy do aplikace nás totiž nic nestojí a snadno se dají přikládat i přílohy.
Pokud pacientovi přijde zpráva ve formě SMS, může na ni i odpovědět a odpověď se vám objeví v požadavku u daného pacienta, čili – v Medevio to nepřehlédnete.
Za SMS zprávy vám Medevio navíc nic neúčtuje. Platí, že ať už odchází jakákoliv forma zprávy, počítá se pouze jeden daný požadavek.
Jak poslat zprávu pacientovi?
Komunikace přes Medevio nemusí být jen jednostranná, pacienta můžete kontaktovat i vy, kdykoliv potřebujete.
Uděláte to jednoduše několika způsoby, nicméně vždy je to přes vytvoření požadavku z vaší strany:
1. Klikněte na ikonku "+" na stránce Čekající požadavky
→ otevře se vám okénko Vyberte pacienta – najděte pacienta, kterého chcete kontaktovat
→ klikněte na něj a vyberte typ požadavku, který chcete vytvořit (např. Chci zjistit výsledky odběrů, pokud chcete pacientovi odeslat v příloze soubor s jeho výsledky)
→ vyplňovat nic nemusíte, jen klikněte na Odeslat (= tím se vytvoří požadavek, pacient zatím není nijak notifikován, ale poždavek může ve svém účtu dohledat)
→ nyní napište v pravé části Komunikace pacientovi zprávu nebo přiložte dokument
2. Vyhledejte přes lupu na horní liště konkrétního pacienta
→ klikněte na něj a otevře se Karta pacienta
→ použijte ikonku "+" vpravo nahoře a vyberte typ požadavku, který chcete vytvořit (např. Chci zjistit výsledky odběrů, pokud chcete pacientovi odeslat v příloze soubor s jeho výsledky)
→ klikněte na Odeslat (= vytvoří se požadavek, pacient zatím není nijak notifikován, ale poždavek může ve svém účtu dohledat)
→ otevřete nově vytvořený požadavek
→ nyní napište v pravé části Komunikace pacientovi zprávu nebo přiložte dokument
3. Modul Pacienti na horní liště
→ v seznamu vyhledejte pacienta, kterého chcete kontaktovat a klikněte na ikonku očička vpravo
→ otevře se Karta pacienta, pak pokračujte stejně jako v bodu 2