1. Není to chat
Pacienti jasně vidí, že reagujete jen v ordinační době, takže se nemusíte bát, že pacient bude vyžadovat okamžitou odpověď. Obzvláště, pokud máte nastavenou ordinační dobu.
2. SMS či zpráva do aplikace
Pokud má pacient nainstalovanou mobilní aplikaci a je v ní přihlášen, zpráva dorazí jako notifikace na telefon. Pokud pacient aplikaci nemá, zpráva odejde jako běžná SMSka. Doporučujeme pacienty navádět, aby si vždy, pokud je to možné, aplikaci nainstalovali. Zprávy do aplikace nás totiž nic nestojí a snadno se dají přikládat i přílohy.
Pokud pacientovi přijde zpráva ve formě SMS, může na ni i odpovědět a odpověď se vám objeví v požadavku u daného pacienta, čili – v Medevio to nepřehlédnete.
Jak je to s přílohami?
Je snadné odesílat pacientům přílohy i je od nich přijímat. Pokud pacient nemá aplikaci Medevio, příloha je poslána jako odkaz a pacient ji uvidí až po přihlášení.
Z pohledu pacienta je rovněž řádově pohodlnější používat aplikaci. Pokud chce pacient odeslat přílohu, musí využít mobilní nebo webovou aplikaci. Skrze SMS/MMS to bohužel není technicky možné.
Jak je to s e-maily?
Z důvodu chabého zabezpečené e-mailové technologie a obecné nekompatibility s GDPR většinou nepodporujeme e-mail jakožto kanál pro komunikaci s pacienty.