Pokud si nevíte rady, kontaktujte nás na emailu poradime@medevio.cz
Váš lékař musí používat systém Medevio, abyste mohli přes aplikaci komunikovat. Můžete svému lékaři o Medevio říci nebo nám dát kontakt.
Veškerá komunikace mezi lékařem a pacientem je šifrována stejným způsobem, jaký používají například moderní bankovní instituce. Platforma Medevio běží na infrastruktuře AWS, která splňuje nejvyšší bezpečnostní standardy. V Medevio dbáme na to, abychom splňovali všechny nároky ochrany osobních údajů (GDPR) a jedním z našich hlavních cílů je, aby zdravotní data pacientů byla v bezpečí.
Přes Medevio již dnes bylo zadáno tisíce požadavků pacientů od 0 do 98 let. Požadavky těch nejmladších zadali zřejmě jejich rodiče a s požadavky těch nejstarších možná asistovali jejich blízcí, ale můžeme s klidným svědomím říct, že Medevio zvládne použít téměř každý.
Všechny neakutní věci, které byste jinak řešili po telefonu, emailu nebo messengeru. Různé druhy potvrzení, neschopenky, žádosti a objednání vyšetření, požadavky související s onemocněním covid-19.
Aplikace Medevio je pro pacienty zdarma. Váš lékař se může rozhodnout, jestli některé služby, které skrze Medevio nabízí, pro své pacienty zpoplatní.
Ano. Stačí si do vašeho účtu přidat dalšího pacienta.
Pokud píšete lékaři jen za sebe, přidejte sami sebe jako pacienta.
Dejte lékaři čas, určitě zareaguje v co nejkratší možné době, není potřeba ho znovu kontaktovat. Každý lékař pracuje jiným způsobem, většinou odpověď přijde do 24 hodin. Medevio slouží k řešení neakutních požadavků. Pokud máte nějaký urgentní problém, kontaktujte svého lékaře telefonicky nebo zavolejte rychlou záchrannou službu na čísle 155.
Každý lékař si sám volí, zda k danému požadavku přidá i možnost nechat pacienty vybrat termín. Každá ordinace funguje jinak, někomu vyhovuje, když se pacienti sami objednávají, a někomu ne – řídí si to lékař sám.
Medevio rozlišuje uživatele a pacienta. Uživatel je ten, kdo vytvořil účet v Medevio, a pak přidal do svého účtu profily pacientů, aby za ně mohl posílat požadavky lékaři/lékařům.
Pokud tedy chcete posílat požadavky lékaři, musíte tyto osoby přidat jako pacienty do svého účtu – i sám sebe.
V mobilní aplikaci nebo ve webovém prohlížeči si otevřete záložku Můj účet → Nastavení účtu. Zde máte možnost upravit vaši emailovou adresu i telefonní číslo kliknutím na ikonku tužky.
Na stránce https://my.medevio.cz/prihlaseni zadejte svůj email a pokračujte kliknutím na Nemohu se přihlásit. Přijde vám ověřovací email s odkazem na vytvoření nového hesla.
Odhlašte se z Medevio. Pak na stránce https://my.medevio.cz/prihlaseni zadejte svůj email a pokračujte kliknutím na Nemohu se přihlásit. Přijde vám ověřovací email s odkazem na vytvoření nového hesla.
Každý účet se z bezpečnostních důvodů pojí s emailem i mobilním číslem, a obojí může být použito jen jednou. Může se stát, že si omylem vytvoříte nový účet kvůli emailu s překlepem, nebo zadáte jiný email, ale vaše mobilní číslo je již spojené s jiným vaším emailem.
Pokud máte omylem vytvořené účty dva, existuje jednoduché řešení, ale budete nás muset kontaktovat na email poradime@medevio.cz s informací, o jakou emailovou adresu a telefonní číslo se jedná.
Uživatel = ten, kdo vytvořil účet v Medevio.
Uživatel musí do svého účtu přidat pacienta, aby mohl kontaktovat lékaře. (Pacient vyplní osobní údaje, aby lékař věděl, kdo ho kontaktuje).
V mobilní aplikaci nebo ve webovém prohlížeči si otevřete záložku Můj účet → Nastavení účtu. Pak klikněte na Další pacienti a + Přidat dalšího pacienta.
Lékař se vám v účtu mezi vaše lékaře uloží ve chvíli, kdy mu odešlete první požadavek. :-)
Zároveň vám ale v nabídce zůstane zapamatovaný lékař, kterého jste si v poslední době v nabídce vyhledávali a otevřeli jste si detail jeho Medevio profilu.
Po přihlášení do Medevio v záložce Moji lékaři https://my.medevio.cz/ klikněte na Upravit → Odebrat u lékaře, kterého ve svém účtu nadále nechcete. Potvrďte odebrání a klikněte nahoře na Hotovo.
Pokud si nevíte rady, kontaktujte nás na emailu poradime@medevio.cz
We use cookies to improve user experience. Choose what cookie categories you allow us to use. You can read more about our Cookie Policy by clicking on Cookie Policy below.
These cookies enable strictly necessary cookies for security, language support and verification of identity. These cookies can’t be disabled.
These cookies collect data to remember choices users make to improve and give a better user experience. Disabling can cause some parts of the site to not work properly.
These cookies help us to understand how visitors interact with our website, help us measure and analyze traffic to improve our service.
These cookies help us to better deliver marketing content and customized ads.