Může se stát, že se ve vaší kartotéce objeví jeden pacient vícekrát. Může k tomu dojít např.:
- při importu
- nedopatřením v ordinaci
- pokud pacient zatím aplikaci Medevio nepoužívá, vy si ho na klinice založíte a pacient si po nějaké době sám účet vytvoří.
Při přidávání nebo úpravě pacienta může systém rozpoznat, že již existuje karta pacienta se stejnými údaji (rodné číslo atd.)
Po kliknutí na tlačítko "Vytvořit pacienta" nebo při editaci karty pacienta "Uložit", se zobrazí dialogové okno:
Zobrazit a sloučit:
Zobrazí se porovnání údajů obou pacientů. Můžete si prohlédnout rozdíly a rozhodnout, zda pacienty sloučíte, nebo ne.
Systém vám nabídne porovnání na základě dostupných dat, více v sekci slučovací dialog. Výsledkem je sloučení karet do jedné.
Vyřešit později
Zachováte obě karty pacienta (vzniká duplicita)
Jak najít duplicitní záznamy
O slučování pacientů se dozvíte ZDE.