Nápověda: Sloučení pacientů

Jak vyřešit duplikaci pacientů v Medevio

Když se v klinice ocitnou dva záznamy pacientů se stejným číslem pojištěnce, na kartě pacienta je vidět upozornění, že tento pacient je v databázi vícekrát a možnost je sloučit do jednoho.

Jak na to?

  1. V kartě pacienta uvidíte žlutý banner se zeleným tlačítkem Sloučit pacienty
  2. Klikněte na tlačítko Sloučit pacienty
Slouceni-pacientu.png

Pokud je jeden z pacientů již obsluhován uživatelem, zachovává se tento záznam.

Jinak se zachovává záznam, na který se lékař/sestra zrovna dívají a odlišná data z toho druhého (duplicitního):

  1. Data se "zazálohují" do interní poznámky,
  2. požadavky, výzvy atd. z druhého se přesunou do prvního,
  3. druhý záznam se zlikviduje 🚮.

Aktuální limitace

→ Změna údajů pacienta je možná v této chvíli jen u pacientů, kteří zatím Medevio nepoužívají - to znamená u pacientů, které jste si vytvořili sami, či jejich údaje hromadně naimportovali.
→ Pacienti, kteří Medevio již používají, mohou své údaje upravit sami na stránce Můj účet ve webové verzi i v mobilních aplikacích.

Souhlas se zpracováním souborů cookie

Cookie Settings

We use cookies to improve user experience. Choose what cookie categories you allow us to use. You can read more about our Cookie Policy by clicking on Cookie Policy below.

These cookies enable strictly necessary cookies for security, language support and verification of identity. These cookies can’t be disabled.

These cookies collect data to remember choices users make to improve and give a better user experience. Disabling can cause some parts of the site to not work properly.

These cookies help us to understand how visitors interact with our website, help us measure and analyze traffic to improve our service.

These cookies help us to better deliver marketing content and customized ads.