Méně kanálů pro komunikaci a možnost více se věnovat pacientům
“Chtěla jsem redukovat počet komunikačních kanálů” říká MUDr. Radka Sýkorová, pražská praktická lékařka pro dospělé.
Medevio učí pacienty používat jeden primární kanál pro komunikaci s lékařem a tím umožňuje přehlednější administrativu v ordinaci. Její online požadavky se týkají převážně eReceptů a objednávání, které nyní nemusí se sestřičkou odbavovat telefonicky, emailem či přes sociální sítě. Nejsou tedy vyrušovány při práci a mohou se pacientům efektivněji věnovat.
Jak se podařilo problém vyřešit
V ordinaci začaly Medevio používat v únoru roku 2021 a během prvních pěti měsíců odbavily přes 1100 požadavků svých pacientů. Týdně takto ušetří průměrně 3 hodiny a 80-100 telefonátů.
Medevio využívá od jara roku 2021 a díky aplikaci týdně ušetří 2 hodiny času, jelikož odbavuje o 50 telefonátů méně než dříve.
Spokojenost
Pro MUDr. Sýkorovou je “Medevio výborný pomocník a kamarád”. Pacienti si na práci s aplikací rychle zvykají a počet těch, kteří ji používají stále roste.