Zpět

Méně kanálů pro komunikaci a možnost více se věnovat pacientům

“Chtěla jsem redukovat počet komunikačních kanálů” říká MUDr. Radka Sýkorová, pražská praktická lékařka pro dospělé.

Medevio učí pacienty používat jeden primární kanál pro komunikaci s lékařem a tím umožňuje přehlednější administrativu v ordinaci. Její online požadavky se týkají převážně eReceptů a objednávání, které nyní nemusí se sestřičkou odbavovat telefonicky, emailem či přes sociální sítě. Nejsou tedy vyrušovány při práci a mohou se pacientům efektivněji věnovat.

Jak se podařilo problém vyřešit

V ordinaci začaly Medevio používat v únoru roku 2021 a během prvních pěti měsíců odbavily přes 1100 požadavků svých pacientů. Týdně takto ušetří průměrně 3 hodiny a 80-100 telefonátů.

Medevio využívá od jara roku 2021 a díky aplikaci týdně ušetří 2 hodiny času, jelikož odbavuje o 50 telefonátů méně než dříve.

Spokojenost

Pro MUDr. Sýkorovou je “Medevio výborný pomocník a kamarád”. Pacienti si na práci s aplikací rychle zvykají a počet těch, kteří ji používají stále roste.

Pokud chcete s pacienty komunikovat pohodlně skrze jeden kanál a ušetřit tím několik hodin týdně, zanechte nám kontakt níže nebo nás rovnou kontaktujte na poradime@medevio.cz.

Stránka MUDr. Sýkorové

Další příběhy lékařů, kteří se rozhodli pro Medevio

  • TÝDNĚ UŠETŘÍ

    2 hodiny / 50 požadavků

    Praktická lékařka MUDr. Renata Klausová vyřešila drnčící telefony a má tak více času na své pacienty.

    více
  • TÝDNĚ UŠETŘÍ

    2 hodiny / 50 požadavků

    Praktická lékařka pro děti a dorost MUDr. Petra Pelikánová oceňuje větší pohodlí svých pacientů.

    více

Chcete jednodušeji komunikovat s pacienty?

Zdarma a nezávazně vám zavoláme a dohodneme termín krátkého předvedení.

Formulář byl úspěšně odeslán

Děkujeme.
S potvrzením termínu se Vám ozveme zpět do 24 hodin

Formulář nebyl úspěšně odeslán

Ouha něco se porouchalo, prosím zkuste to znovu,
případně nám napište přímo na e-mail: poradime@medevio.cz

Napsali o nás