Kdy přesměrovávat
Postup pro nastavení přesměrovávání bude záviset na vašem operátorovi a na to, jaký druh přesměrování byste chtěli - za jakých okolností volajícího přesměrovávat.
- a) vždy
- Takovémuto přesměrovávání operátoři říkají "nepodmíněné".
- b) v případě nedostupnosti nebo mimo vyhrazené hodiny
- Takovémuto přesměrovávání operátoři většinou říkají "podmíněné". Většinou doporučujeme nastavit přesměrování ve všech dostupných situacích:
- v případě nedostupnosti linky
- v případě, že je obsazeno
- v případě, že to nezvedáte
- Takovémuto přesměrovávání operátoři většinou říkají "podmíněné". Většinou doporučujeme nastavit přesměrování ve všech dostupných situacích:
Přesný návod
Přesný postup ve většině případů spočívá v tom, že z telefonu, který má být přesměrováván se udělá "hovor" na speciální číslo (resp. tři čísla) která závisí na tom, jakého máte operátora a druh linky:
- Máme mobilního operátora (O2 mobil, T-Mobile nebo Vodafone)
- Máme pevnou linku nebo VoIP – v takovém případě prosím postupujte podle návodu vašeho poskytovatele telefonní linky