Nápověda: Přesměrování na ústřednu

Naprosto zásadní krok, bez kterého vaše-naše ústředna nebude maximálně užitečná. Přesměrování slouží k tomu, aby pacienti volající na vaše původní číslo dovolali na ústřednu.

Kdy přesměrovávat (trocha teorie)

📌 Funkci přesměrování nastavujete u vašeho operátora, ne v Medevio.

Postup pro nastavení přesměrovávání bude záviset na vašem operátorovi a na tom, jaký druh přesměrování byste chtěli – za jakých okolností volajícího přesměrovávat.

  • V případě nedostupnosti nebo mimo vyhrazené hodiny ✅

    • Takovémuto přesměrovávání operátoři říkají "PODMÍNĚNÉ". Většinou doporučujeme nastavit přesměrování ve všech dostupných situacích:

      • v případě nedostupnosti linky
      • v případě, že je obsazeno
      • v případě, že to nezvedáte, např. po 10 vteřinách
  • Vždy (nedoporučujeme) ❌

    • Takovémuto přesměrovávání operátoři říkají "nepodmíněné".

Přesný návod na podmíněné přesměrování

Přesný postup ve většině případů spočívá v tom, že z telefonu, který má být přesměrováván, se udělá "hovor" na speciální číslo (resp. tři čísla), která závisí na tom, jakého máte operátora a druh linky:

Máme mobilního operátora:

Máme pevnou linku nebo VoIP

Souhlas se zpracováním souborů cookie

Cookie Settings

We use cookies to improve user experience. Choose what cookie categories you allow us to use. You can read more about our Cookie Policy by clicking on Cookie Policy below.

These cookies enable strictly necessary cookies for security, language support and verification of identity. These cookies can’t be disabled.

These cookies collect data to remember choices users make to improve and give a better user experience. Disabling can cause some parts of the site to not work properly.

These cookies help us to understand how visitors interact with our website, help us measure and analyze traffic to improve our service.

These cookies help us to better deliver marketing content and customized ads.