Nápověda: Propagace Medevio k pacientům

Jak pacienty naučit využívat Medevio, abyste měli volnější ruce

přehled appky.png

Tiskoviny do ruky i do čekárny

Každému lékaři na míru vyrobíme sadu tiskovin. Jedná se o jeden z nejefektivnějších způsobů, jak pacientům informaci o Medevio předat.
Do čekárny si můžete umístit velké letáky a ceduli na dveře. Na každém letáku je QR kód, který pacientům umožní dostat se přímo ke stažení aplikace do jejich telefonu a k registraci.

Každý dostane také vizitky, které většinou rozdávají sestřičky spolu s výzvou, aby se pacient do Medevio zaregistroval.

Tiskoviny vám poskytujeme zdarma v PDF, v případě zájmu vám zařídíme jejich výrobu a doručení až do vaší ordinace.

Ceník sady tiskovin

Specializace Cena vč. DPH
Pediatr 699 Kč
Ostatní 399 Kč
Dotisk 300 ks vizitek 400 Kč

ceny jsou uvedené včetně dopravy po ČR

Obsah sady tiskovin:

  • 2x velký leták A3
  • 1x velká cedule na dveře A3
  • 300 ks vizitek
  • 204 ks různých omalovánek pro pediatry (oboustranně: omalovánka/info o Medevio)
ukazka-tiskoviny.jpg

Ústředna

Naše ústředna ulehčuje komunikaci s pacientem a snižuje zátěž v ordinaci. Zároveň slouží jako další kanál, přes který se pacient dozví, že existuje Medevio a může vyřizovat své neakutní požadavky přes aplikaci.

Ústředna tak pracuje za vás i mimo vaše ordinační hodiny, nebo když se věnujete jinému pacientovi.

Díky ústředně budete mít požadavky a informace o pacientovi na jednom místě. Ordinace se tak zbaví náporu telefonátů a zároveň vám vše přehledně nachystá k ostatním požadavkům.

Více informací o ústředně zde.

Odkaz na webových stránkách

Pokud nechcete použít banner, můžete použít odkaz na profil vaší ordinace v Medevio. Opět doporučujeme umístit odkaz na viditelné místo hlavní stránky i do sekce kontaktů, nejlépe i s informací, co vše může pacient přes Medevio vyřídit a proč je právě tento kanál ten nejlepší pro obě strany. :-)

Váš odkaz je tento: https://my.medevio.cz/mudr-nejlepsi

Odkazy ke stažení mobilní aplikace:

Android na Google Play
iOS na App Store

Email

V případě, že s vašimi pacienty komunikujete přes email, neváhejte je poprosit, aby s vámi příště komunikovali přes zabezpečený kanál na vašem Medevio profilu https://my.medevio.cz/mudr-nejlepsi.

1. Automatický podpis

Zároveň je možné tuto informaci přidat do automatického podpisu, který může vypadat např. takto:

...
MUDr. Marie Ostravská - praktická lékařka pro dospělé
Zdravotní středisko Ostrava - Poruba, Divadelní 321, 785 06

PROSÍM, VOLEJTE NÁM POUZE V URGENTNÍCH PŘÍPADECH. VŠECHNY OSTATNÍ POŽADAVKY JE MOŽNÉ VYŘÍDIT NA: https://my.medevio.cz/mudr-nejlepsi

2. Rozeslání emailu na všechny pacienty

Poslední možností je rozeslání e-mailu na všechny vaše kontakty ve tvaru:


Dobrý den,
nyní můžete většinu svých neakutních požadavků zasílat přes aplikaci Medevio na svém mobilním telefonu nebo přes webovou stránku https://my.medevio.cz/mudr-nejlepsi.
Není tak potřeba čekat na ordinační hodiny a volat do ordinace ve chvílích, kdy můžeme být zaneprázdněni.

Aplikaci do Vašeho mobilního telefonu si můžete zdarma stáhnout zde:
Android aplikace
iOS aplikace

Více o aplikaci Medevio se můžete dozvědět na webových stránkách: www.medevio.cz/pacient/
V urgentních případech a akutních situacích vždy volejte buďto nám, nebo na linku 155.

„Skrytí“ telefonního čísla a emailu na webu

Ruší-li vás časté telefonáty, můžete pacientům dát vědět, že mají volat jen v urgentních případech a skrýt telefonní číslo za tlačítko s textací např:

skyte-kontaktni-udaje.png

Pokud chcete jen menší část pacientů/telefonátů “přesměrovat” do Medevio, všude tam, kde uvádíte své telefonní číslo doporučujeme viditelně uvést, že pacienti mají telefonovat jen v případě, že jde o akutní případ.

Uvítací vyzvánění

a. Mobilní telefon

Ve vašem mobilním telefonu je možné nahrát tzv. uvítací vyzvánění, ve kterém můžete pacienta o Medevio informovat. Může znít např. takto:

💬 Dobrý den, jestliže nevoláte v urgentním případě, zanechte nám prosím požadavek v Medevio. Do Medevio se dostanete přes odkaz na našich webových stránkách, přímo na www.medevio.cz anebo skrze aplikaci Medevio v Google Play a Apple AppStore.

Je navíc možnost nastavit si tzv. odmítací zprávu když zrovna nemůžete telefonát přijmout.
Zpráva může znít např:

💬 Dobrý den, právě se věnujeme jinému pacientovi, nebo nejsme v ordinaci. Prosím zanechejte nám požadavek v aplikaci Medevio pod odkazem my.medevio.cz/mudr-nejlepsi. Děkujeme za pochopení.

Vždy jakmile hovor přijmete a lze požadavek podle vás vyřídit přes Medevio, poproste pacienty, aby s vámi komunikovali přes aplikaci.

b. Pevná linka

Předtím, než se do vaší ordinace pacient dovolá je možné nastavit si tzv. uvítací vyzvánění a v něm pacientům sdělit např.

💬 Dobrý den, jestliže nevoláte v urgentním případě, zanechte nám prosím požadavek v Medevio. Do Medevia se dostanete přes odkaz na našich webových stránkách, přímo na www.medevio.cz anebo skrze aplikaci Medevio v Google Play a Apple AppStore.


Zprávu o aplikaci Medevio lze nahrát i do záznamníku např:

💬 Dobrý den, právě se věnujeme jinému pacientovi, nebo nejsme v ordinaci. Prosím zanechte nám požadavek v aplikaci Medevio. Do Medevia se dostanete přes odkaz na našich webových stránkách, přímo na www.medevio.cz anebo skrze aplikaci Medevio v Google Play a Apple AppStore.


Vždy jakmile přijmete hovor s požadavkem, který šel vyřešit přes Medevio, poproste pacienty aby s vámi komunikovali přes Medevio.

Zvací SMS či e-mail z Medevio

Pokud jste si nahráli vaši kartotéku do Medevio, máte možnost pacienta pozvat do Medevio přes SMS zprávu. Stačí pacienta vyhledat v horní liště přes lupu, otevřít si jeho Kartu a kliknout na Odeslat SMS pozvánku (popř. e-mail).

Tato možnost se skvěle hodí pro případy, kdy k vám do ordinace dorazí pacient, který ještě v Medevio zaregistrovaný není. Vy mu v rychlosti odešlete pozvánku a pacient se díky tomu dostane do Medevio rychleji, protože nemusí vyplňovat všechny své údaje.

Samotný text pozvánky si můžete nastavit. Anžto myslíme i na pacienty, jež češtinou nevládnou, text pozvánky je nastavitelný též v jazycích cizích. (Jazyk pacienta si můžete ověřit při vytváření/úpravě pacienta.)

zvaci-sms.png

Facebook

Máte svůj profil na Facebooku jako “stránku”

Jak vytvořit příspěvek na stránce

  1. Dejte vědět svým pacientům, že používáte Medevio, v příspěvku.
fb-1.2e44764c.jpg
  1. Vepište do textu libovolnou poznámku s prosbou, aby vás pacienti kontaktovali především přes váš profil v Medevio.
fb-vytvorit-prispevek-2.jpg
  1. Jakmile příspěvek na stránky vložíte, nezapomeňte prosím kliknout na ikonu “...” vpravo nahoře u právě přidaného příspěvku a zvolte možnost “připnout nahoru na stránku”. Tak zajistíte, že tento příspěvek bude pro všechny návštěvníky stránky viditelný.
fb-3.jpg

Kontaktní údaje na Facebook profilu

O vašem profilu na Medeviu se mohou pacienti dozvědět i ve vašich kontaktech v levé části vašeho facebookového profilu.

V levé části stránky vašeho profilu můžete měnit kontaktní údaje, mezi nimi je i možnost zadání adresy webu, kde můžete zadat svoji webovou adresu ordinace. Pakliže ji nemáte, neváhejte tam vložit odkaz na vaši kliniku Medevio: https://my.medevio.cz/mudr-nejlepsi.

fb-4.jpg

Místo emailové adresy doporučujeme zadat odkaz na váš Medevio profil – vyhnete se tak nezabezpečené komunikaci od svých pacientů na emailové adrese.

Velmi vám také doporučujeme NEUVÁDĚT tel. číslo na profil Facebooku. Snížíte tak pravděpodobnost požadavků, které by bylo možné vyřídit přes Medevio v době, kdy na ně budete mít čas.

Vaše kontaktní údaje potom mohou vypadat například takto:

fb-5.jpg

Máte svůj profil na Facebooku jako “osobní účet”

Dejte vědět svým pacientům, že používáte Medevio, ve svých kontaktních informacích.

Zvolte prosím možnost “informace” v levé horní části stránky. Vyberte možnost “kontaktní a základní údaje” a jednoduše v sekci “Weby a odkazy na sociální sítě” přidejte odkaz na váš Medevio profil.

fb-6.jpg

Nedaří se vám cokoliv nastavit?

Rádi vám pomůžeme. 💚 Napište nám prosím na poradime@medevio.cz.

Souhlas se zpracováním souborů cookie

Cookie Settings

We use cookies to improve user experience. Choose what cookie categories you allow us to use. You can read more about our Cookie Policy by clicking on Cookie Policy below.

These cookies enable strictly necessary cookies for security, language support and verification of identity. These cookies can’t be disabled.

These cookies collect data to remember choices users make to improve and give a better user experience. Disabling can cause some parts of the site to not work properly.

These cookies help us to understand how visitors interact with our website, help us measure and analyze traffic to improve our service.

These cookies help us to better deliver marketing content and customized ads.