Jaké údaje jsou povinné pro všechny?
Pro zadání požadavku musí být uživatel (=spravující osoba pacienta, tzn. pacient sám, rodič apod.) zaregistrovaný. U registrace vyžadujeme:
- Jméno
- Příjmení
- Telefon
Požadavek za pacient lze zadat, pokud je u pacienta vyplněné:
- Jméno
- Příjmení
Povinnost jakých údajů lze nastavit?
Dále si můžete nastavit, zda požadujete u pacientů:
- Rodné číslo
- Zdravotní pojišťovnu
Ve výchozím nastavení jsou oba údaje povinné. Pokud chcete, aby byl některý z těchto údajů nepovinný, napište nám na podpora@medevio.cz.
Jak ovlivňuje povinnost údajů fungování Medevio?
Zdravotní pojišťovna
Povinnost uvedení zdravotní pojišťovny nijak neovlivňuje fungování aplikace na straně lékaře. Pouze nutí pacienta vyplnit zdravotní pojišťovnu před zadáním požadavku.
Rodné číslo
Při zakládání pacienta ze strany lékaře je pole Rodné číslo vždy nepovinné. Pokud na své klinice máte nastavené Rodné číslo jako povinný údaj, v takovém případě jen zobrazíme upozornění, zda opravdu chcete založit pacienta bez RČ.
Nepovinné rodné číslo ovlivňuje fungování Medevio u lékaře v několika rovinách:
- Není možné slučovat pacienty (duplicity) - na této možnosti pracujeme
- Při zvaní pacientů do Medevio není pro potvrzení pozvánky nutné uvést rodné číslo pacienta
- Uživateli automaticky nabízíme přidání pacientů z kartotéky kliniky, kteří mají shodné telefonní číslo
Jak lze nastavit, jaké údaje musí pacient zadávat?
Tato možnost je zatím dostupná pouze v administrativním rozhraní Medevio. Pokud chcete nastavení změnit, obraťte se na podpora@medevio.cz.