Jak na to?
- na detailu požadavku či na kartě pacienta naleznete ikonku tužky
- po kliku na ikonku tužky upravíte jméno, číslo pojištěnce, pojišťovnu či jiné údaje, které Medevio eviduje
Jaké údaje můžete/nemůžete měnit?
To, jaké údaje můžete měnit, závisí na tom, zda pacienta v Medevio někdo spravuje. Tedy na tom, zda jsou oni nebo např. jejich rodiče uživateli Medevio.
Volně můžete měnit:
- Jméno
- Příjmení
- Rodné čislo
- Datum narození
- Pojišťovna
Pokud ještě pacient nemá spravující osobu, tak můžete měnit také:
- Telefonní číslo
- E-mail
- Jazyk
Pokud ovšem již osoba Medevio používá, tak:
- Telefonní číslo a e-mail: Můžete měnit pouze pro své účely, ale komunikace z Medevio bude zasílána na kontakty spravující osoby. Ty měnit nemůžete, protože slouží pro přihlašování spravující osoby a měnit je může pouze ona.
- Jazyk: Může měnit pouze spravující osoba.
Jak se změna údajů projeví?
- Pokud si data změní pacient, propíše se změna i k vám do kartotéky
- Pokud data změníte vy, propíší se data i k pacientovi, ale ne do ostatních kartoték jiných lékařů. Tam se dostanou až po uložení u pacienta.