Jak to funguje pro pacienty?
Snažíme se, aby nabídka neparazitovala na službách lékařů v Medevio. Pacienty tedy oslovujeme jen v době, kdy by jejich pediatři měli být většinově offline.
- Pacienty oslovujeme pomocí bannerů, které se jim zobrazují v aplikacích a na webových stránkách. - Cílení bannerů: Zobrazují se pouze uživatelům s pacienty ve věku do 18 let včetně
- Časy zobrazení: Zobrazují se v 16-22 hod v pracovních dnech a 7-22 o víkendech
- Bannery nejde zavřít, zobrazují se po celou dobu, kdy spolupráce poběží
- Pokud by byl jakýkoliv problém, ozvěte se komukoliv do Medevio a my bannery vypneme
 


- Proklik vede na stránku kliniky. Tam pacient vidí, že může zadat placený požadavek Videokonzultace s dětským lékařem.

- Jakmile pacient požadavek zadá a zaplatí, dostane se na děkovací stránku, ze které se přes tlačítko proklikne na videohovor.

- Proklik vede na Whereby videohovor (něco jako Teams, Google Meet apod.), kde pacient čeká, než se lékař připojí.
Jak to funguje pro lékaře?
Než začnete
- Nejprve je nutné, aby každý lékař, který má v Doktor Online v Medevio pracovat, měl vytvořený účet. Pokud by bylo potřeba lékaře přidat, napište prosím na podpora@medevio.cz. Pro vytvoření účtu je potřeba Jméno, Příjmení, e-mail a telefon lékaře. 
- Medevio pošle každému lékaři odkaz, na kterém si vygereneruje heslo a pak se již může do Medevio přihlásit. - Doporučujeme se přihlásit na počítači i telefonu a zůstat přihlášený.
 
Během fungování
- Jakmile pacient zadá požadavek, přijde všem lékařům v klinice SMS se jménem pacienta, názvem požadavku a odkazem na požadavek. 
- Příchozí požadavek se zobrazí v sekci Požadavky v Medevio a vytvoří se událost v sekci Kalendář. 
- Lékaři se mimo Medevio, například na Whatsapp skupině domluví, kdo si požadavek od pacienta přebere. - Pro lepší organizaci doporučujeme požadavek přiřadit danému lékaři (pomocí tlačítka Předat v detailu požadavku)
 
- Tento lékař se pak proklikem z odkazu v SMS nebo proklikem požadavku či události v kalendáři dostane do detailu požadavku, kde najde odkaz na videohovor. - Před prvním spuštěním doporučujeme vyzkoušet. Je nutné povolit mikrofon a kameru.
- Pokud by nikdo nebyl k dispozici, lze pacientovi napsat v chatu požadavku, aby chvíli počkal.
 
- Lékař se připojí na videohovor a vyřeší s pacientem jeho problém. 
- Po vyřešení najde lékař v detailu požadavku záznam videohovoru a může si ho přehrát nebo stáhnout. - Mezi pacientem a lékařem je nadále funkční chat a mohou asynchronně komunikovat.
 
- Jakmile je požadavek vyřešen, lékař požadavek zavře v detailu kliknutím na Vyřídit. 

![[object Object]](https://static-files.umso.co/lib_VIqzMBqtfUYwExIq/oiu5k4xkehinwtld.png?w=400)