Méně kanálů pro komunikaci a možnost více se věnovat pacientům

Méně kanálů pro komunikaci a možnost více se věnovat pacientům
‚‚Chtěla jsem redukovat počet komunikačních kanálů,” říká MUDr. Radka Sýkorová, pražská praktická lékařka pro dospělé.

Medevio učí pacienty používat jeden primární kanál pro komunikaci s lékařem a tím umožňuje přehlednější administrativu v ordinaci. On-line požadavky na paní doktorku se týkají převážně eReceptů a objednávání, které nyní nemusí se sestřičkou odbavovat telefonicky, emailem či přes sociální sítě. Nejsou tedy vyrušovány při práci a mohou se pacientům efektivněji věnovat.

Jak se podařilo problém vyřešit?

V ordinaci začaly Medevio používat v únoru roku 2021 a během prvních pěti měsíců odbavily přes 1 100 požadavků svých pacientů. Týdně takto ušetří průměrně 3 hodiny a 80-100 telefonátů.

Spokojenost

Pro MUDr. Sýkorovou je “Medevio výborný pomocník a kamarád”. Pacienti si na práci s aplikací rychle zvykají a počet těch, kteří ji používají stále roste.

Stránka MUDr. Sýkorové

Chcete si Medevio nezávazně vyzkoušet i u vás v ordinaci? Spojte se s námi!

Souhlas se zpracováním souborů cookie

Cookie Settings

We use cookies to improve user experience. Choose what cookie categories you allow us to use. You can read more about our Cookie Policy by clicking on Cookie Policy below.

These cookies enable strictly necessary cookies for security, language support and verification of identity. These cookies can’t be disabled.

These cookies collect data to remember choices users make to improve and give a better user experience. Disabling can cause some parts of the site to not work properly.

These cookies help us to understand how visitors interact with our website, help us measure and analyze traffic to improve our service.

These cookies help us to better deliver marketing content and customized ads.