Jak přesunout komunikaci do jednoho zabezpečeného kanálu?
Na jaře roku 2020 začali rodiče pacientů dětské ordinace doktorky Martiny Milkovičové v Semilech využívat všechny online přístupy do ambulance. Psali SMS, e-maily, využívali Messanger nebo WhatsApp. Často po odeslání zprávy ještě pro jistotu zavolali. ,,Potřebovala jsem platformu, která dá všechny zprávy dohromady, upozorní na to důležité, a hlavně je ošetřená tak, aby z ní citlivé informace nemohly uniknout. Začaly jsme používat aplikaci Medevio. Z odezvy rodičů vím, že její použití je jednoduché, intuitivní. Pacient je v přímém spojení s naší ambulancí, může poslat kdykoliv jakýkoliv požadavek, fotky, zprávy.”
Nejčastěji s pediatry rodiče řeší skrze Medevio nadálku zdravotní obtíže nebo jiné konzultace. Paní doktorka průměrně přes aplikaci odbaví více jak 220 požadavků měsíčně.
,,Požadavky pacientů vyřizuji až ve chvílích, kdy mám čas a klid. Můžu se tak připravit předem, vím, co mě v práci bude čekat, můžu rodičům pomoct i mimo ordinační hodiny. Pro mě je nejhorší, když musím od pacienta v ambulanci poněkolikáté odejít k telefonu a řešit další problém. To se teď pár měsíců po spuštění aplikace moc neděje. Ubyla asi polovina telefonátů. Takže splnila svůj úkol.”
‚‚Pacient napíše, mně a sestřičce se na obrazovce objeví světýlko, mezi dvěma pacienty si některá z nás rychle odkaz přečte a vyřeší. Akutní stavy svítí červeně. A to obvykle hned volám zpět. Ale bez odposlechu a bez breku za zády," dodává MUDr. Milkovičová.
Zavedení Medevia proběhlo bez problémů a už teď sklízí paní doktorka velkou chválu rodičů. Paní doktorka má obrovský obvod. Během Covidové vlny navíc dvě pediatričky skončily. ,,Mám tu teď třeba 70 lidí denně a v takovém množství i když to jen s 5 z nich můžete vyřešit na dálku, tak je to pořád pomoc,” uzavírá paní doktorka.
☎️ Chcete si Medevio nezávazně vyzkoušei i u vás v ordinaci? Spojte se s námi! Nebo si založte testovací profil.