Jak Medevio pomohlo s lepší organizací práce a zvýšit hodnocení gynekologické kliniky

Medevio výrazně ulevilo našim ordinacím a pacientky jsou spokojené. Díky online objednání se nám navíc zlepšilo hodnocení kliniky. Před nasazením Medevia zažívali v ordinaci chaos. Na klinice se střídá více lékařů a vše odbavuje jedna sestra. Měli hodně pacientů a sestra musela dělat velké přesčasy. Byla unavená a organizace jí zabírala hrozně moc času.

,,Rozhodli jsme se pro Medevio, protože jsme chtěli navýšit kapacitu pro naše pacientky a také jsme chtěli, aby ubylo telefonátů, které byly nadměrně přetížené ve všech ordinacích. Do toho chodila spusta mejlů. Byli jsme z toho opravdu nervózní.” svěřila se paní doktorka Jančárková.

Okamžitě po zavedení se zvýšila rychlost komunikace mezi pacientem, sestrou a lékaři a samozřejmě také organizace práce. Nejčastěji jejich pacientky Medevio využívají k objednávání, eReceptům, žádankám a akutním konzultacím zdravotního stavu. Primárně je Medevio v režii paní doktorky Jančárkové a její sestry. Zbytek lékařů používá Medevio jako diář.

,,Jsou to hodiny ušetřeného času týdně. Minimálně dvě hodiny každý den. Mám více času starat se o chod ordinace - nutnou agendu, chystání ordinace pro výkony a samozřejmě se můžu více věnovat pacientkám.” dodává paní doktorka Jančárková.

Organizace práce je tak mnohem efektivnější. Lékaři a sestry vidí úlevu a jsou za to moc vděční. Zpětná vazba od pacientek je velmi dobrá. Hlavně když oznámili spuštění tak nečekali tak pozitivní reakce. Z toho je vidět, jak je pro pacienty takováto forma komunikace důležitá.

,,Medevio bych určitě doporučila svým kolegům a to hlavně pro lepší organizaci práce a osvobození od telefonátů. Formuláře jsou velmi dobře vyřešené a klientka si sama rovnou může vybrat čas, který jí vyhovuje. Navíc se zlepšilo hodnocení naší kliniky a to hlavně kvůli online objednávání, které to klientkám i nám hodně ulehčuje.” uzavírá paní doktorka.